torsdag 5 april 2012

16:31

Nu ska jag snart börja laga middagen. Vi ska inte äta förrän halv sju men jag tror den där ugnskycklingen kan ta ett tag att laga så jag ska snart görat! Förresten så hade älskling köpt påskpynt på stan som hon hade pyntat i en blomma och vår palm när jag snällt fick vänta i sovrummet, jättefint blev det:) Plus att hon hade gått till Presstop och köpt varsin tidning till oss som påskpresent, jag fick ett nummer av Brittiska Marie Claire, kul modetidning med många fina bilder i:) Tack älskling!!

Imorgon halv två börjar jag ju jobbet, så innan det lär det nog inte bli så mycket vettigt gjort, ska bara njuta av ledigheten och äta en lång god frukost:) Kanske ägg, påsken till ära?
Nu ska jag kika in en sväng på Thomas Sabos hemsida, de gör fina smycken till och från, och min silverring med vit sötvattenspärla som jag fick av Beas föräldrar i julklapp är därifrån, fina grejer!

Inga kommentarer: