måndag 2 april 2012

20:40

Hej igen!
Vardagspizzan enligt recept som vi lagade till middag blev jääätttegod:) Man blev faktiskt väldigt mätt också, så det blev matlåda till mig tills imorgon på jobbet, kanon!
Nu börjar jag känna mig väldigt trött och det ska bli skönt att få gå och lägga sig sen vid tio. Jag ska se tv till tio, sen blir det natti natti. Skönt det ska bli och få ordentligt med sömn inatt. Även om det inte känns som om man har fått ordentligt med sömn när man måste gå upp vid kvart över fem så blir jag iallafall piggare av att veta att jag har sovit sju timmar effektiv tid.

Nu får det snart ta och bli en kopp kaffe också, jag kan dricka kaffe sent utan att bli pigg, jätteskönt! Kvällskoppen kaffe är den godaste på hela dagen, men morgonkaffet, den första lilla koppen där vid halv sju på jobbet i en plastmugg, den smakar gött den med även om det kanske inte låter så nu när jag skriver det. Kvällskoppen är antagligen så god för att man har ätit en ordentlig middag innan, kaffe på maten är nämligen svårslaget även det. Så nu vet ni, mina funderingar över min sömn och mina kaffedrickarvanor.
Nu kan ni sova gott och slippa undra;)
Puss!

Inga kommentarer: