torsdag 5 april 2012

22:21

Den där kycklinggratängen jag skrev om förut som vi skulle äta till middag..den blev såå god:) Ska lägga upp bilder på hur den såg ut och receptet i sin helhet så jag kan dela med mig av det till er:) Vi åt middag runt halv sju och sedan lagom tills vi hade ätit färdigt vid sju kom Lauren hit. Vi fortsatte se säsong 6 (alltså den sista) av Lost. Efter ikväll har vi bara fyra avsnitt kvar, sen är det äntligen slut. Finally! Vi drack kaffe och te och åt lite choklad medan vi såg tre avsnitt ikväll. Vi köpte bara choklad som påskgodis, så det fanns det ju gott om. Kan verkligen rekommendera alla de där Marabou 70 %, jag har nu testat: pistage, havssalt och idag apelsin, och alla smakar ljuvligt gott. Så är de inte lika onyttiga heller, plus att det är ganska lagom med en bit eller två till kaffet, sen är jag mätt på choklad tack vare att den är så hög kakaohalt i och därmed är ganska mäktig. Så prova den ni med:) Men det kanske ni redan har!

Nu har Lauren gått hem och jag sitter här i soffan med älskling bredvid som tittar på något program om poker, hur kan det möjligen vara roligt ens??? Ja, det är mycket man inte vet.
Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa en bra tidning innan jag somnar gott. Imorgon är det långfredag och tur är väl att jag jobbar, för den tråkigaste fredagen på året, kan vara långfredagen, för då är ingenting öppet och alla är bara hemma och har tråkigt och väntar på påskafton..Haha, nej kanske inte riktigt så tråkigt..men fredagskänslan infinner sig liksom inte på samma sätt då..Men, jag längtar till påskafton, då blire mysigt:) God mat, god choklad och hemmamys med efterföljande sovmorgon söndag morgon! Jeej!

Inga kommentarer: