torsdag 26 april 2012

10:06

Jahapp, torsdag morgon. Jag gick upp redan halv åtta och åt frukost medan jag såg lite Vänner. Har nu duschat och tagit en kaffe till med älskling. Hon sov lite längre, till nio. Jag ska till jobbet vid halv ett så jag vill ha god tid på mig. Imorgon jobbar jag dag och sen är det ääääntligen fredag, yeey! Imorgon efter jobbet ska jag och älskling till Babettes och fika med Emma och Simon. Vi var även där igår med Kaisa. Det är verkligen vårt favoritfik, har blivit, det är så mysigt. Och de har så himla goda bakverk där, olika varje gång, mysigt. Hembakat är det bästa. Igår fanns bland annat kolapaj, chokladmaränger eller kolasnittar med citron och lakrits, att välja på, för att bara nämna några. Men jag och Bea tog, som vanligt deras extremt goda surdegsbullar, de är sååå goda så det är inte klokt! Men imorgon, eftersom det blir fika nummer två så blir det nog bara kaffe.

Igår var vi även på stan och gick, jag och Kaisa köpte Kents nya skiva (den fina versionen med pappersfodral istället för tråkigt plast). I övrigt köpte jag nya jeans från Nude, jättefina! Ska lägga upp bild på dem senare! Köpte även rengöringskräm och peelingcreme från Clarins, underkläder och lite strumpor.  Skoj!