måndag 9 april 2012

23:33

Mm, juste, 23:33. Klockan är mycket. Jag ska nu lägga mig i sängen med en tidning, läsa lite och sen somnar jag nog gott ganska så snart. Imorgon börjar jag sent, jobbar kväll. Så det blir iallafall sovmorgon till klockan åtta, sen vill jag nog gå upp och hinna göra lite saker innan jag åker till jobbet, så inte hela dagen försvinner bort.

Skriver här vad som ska göras, både för att det är JÄTTEKUL för er att veta och för att jag själv ska komma ihåg allt: - Duscha
                           - Stryka
                           - Diska
                           - Gå och posta ett brev
Det där med att duscha glömmer jag nog i och för sig inte...det märks ju på mitt hår...men iallafall, bäst att göra listor ibland, då känner jag mig trygg med att jag har kontroll på allt:) Gillar listor, thats me!

Annars ikväll: fem av fem toasters för fläskfilépastan vi lagade till middag, bara ett litet minus på grund av det dåliga märket på pastan vi köpte, den blev lite söndertrasad i kastrullen under kokandet, så nästa gång blir det barilla igen:)
Alcatraz, den nya serien jag skulle börja se på tv4, den ger jag nog 3,5 av 5 toasters hittills iallafall, den kan bli bättre senare, när man har kommit in i handlingen lite..
Så nu vet ni hur min kväll har varit! Natti natti

Inga kommentarer: