måndag 16 april 2012

10:11

Måndagen är här igen. Det är alltid måndag eller fredag tycker jag.
På fredag den här veckan är jag ledig, men det är för att jag sen jobbar lördag kväll och söndag dag. Jobbar med andra ord hela veckan, förutom fredag, sen även måndag och tisdag nästa vecka innan jag är ledig onsdag. Ja, kanske blev lite rörigt men det som iallafall gäller är att jag jobbar mycket nu de två veckorna som kommer och bara är ledig två dagar.
Idag jobbar jag kväll, och sen dag imorgon. Älskling ska åka till Norrköping idag och umgås med Emelie.
Det är en regnig dag, idag. Igen. När ska det egentligen bli riktig vår? Igår var det ju soligt och fint mitt på dagen, sen blev det regn igen.
Vi såg klart Lost, sista säsongen igår, det var inte direkt så att man fick reda på allt, varför allt hade hänt och så vidare, segt. Ska försöka googla fram en bra förklaring på vad och hur allt hände, så jag och min tröga hjärna kan fatta.

Är förövrigt väldigt trött idag, det är nog både vädret och det fatum att jag inte sov speciellt bra inatt, hade som kramper i magen, av någon konstig anledning, så jag fick gå upp och röra på mig lite för att det skulle gå över. Segt, att vara trött och så gärna vilja sova, och så får jag ont i magen, trögt.

Nu har jag nyss tiofikat (istället för elvafikat) och ska snart börja göra quinoa till min matlåda som jag ska äta på jobbet ikväll.

Inga kommentarer: