måndag 2 april 2012

16:37

Ja jag vet att jag lovade er bilder igår men sen hände det ingenting roligt under dagen, värt att dokumentera på bild. Får bli en annan dag. Hoppas ni nöjer er med lite text.

Kom hem från jobbet för kanske 40 minuter sen. Tog en kaffe och pustade ut, läste lite bloggar och så. Nu sitter jag här och skriver lite larv. Ska snart gå och duscha och tvätta håret. Så har jag det gjort, det är lite väl tidigt att duscha morgontid när jag börjar jobbet kvart i sju. Imorgon och på onsdag börjar jag tidigt igen. Inatt sov jag kanske bara tre timmar, inte bra, då är jag ju helt seg klockan fem när jag ska upp. Nej, skärpning på mig. Ikväll måste jag gå och lägga mig tidigare, klockan tio ska jag lägga mig, punkt.

Igår kväll började jag och älskling se serien Six feet under, inte jätterolig men helt okej serie att följa ett tag, så vi har något att se, menar jag. Jag ser just nu även Rederiet och Greys Anatomy säsong 5, skoj! Allt på en gång!

Kvällens middag blir btw vardagspizza (det kan jag ta bild på åt er): man lägger halva körsbärstomater, skinka, creme fraiche tomat/basilika samt riven ost på ett tortillabröd och gör klar i ugnen, smarrigt och otroligt enkelt verkligen:) Hittade det i Arla kökets kokbok: Arla köket vardag, igår när jag gick igenom våra kokböcker. Kul med lite nya grejer.

1 kommentar:

bea sa...

hoppas att serien blir riktigt bra till slut!