fredag 28 oktober 2011

07:55

Godmorgon på er! Jag är trött. Igår kväll började jag känna att jag hade ont i halsen, idag känner jag mig tjock i halsen, tjock i huvudet och täppt i ena näsborren, brukar oftast betyda en och samma sak för mig: en förkylning är på väg och går inte att stoppa! Typiskt. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk och hemma från praktiken i helgen, det får bara inte hända. Ska iallafall gå dit ikväll och prata lite med dem efter kvällens pass, se hur de ställer sig till att man kommer dit förkyld, känns inte alls bra att vara där förkyld och dan bland patienter som inte alls mår bra, det kan jag inte ha på mitt samvete, samtidgt behöver jag praktikdagar denna helg på grund av att jag förra helgen latade mig och stannade hemma. Hur otur kan man ha, att man stannar hemma ena helgen för att man är lat, och helgen efter det blir sjuk på riktigt, så man kanske måååste vara hemma då med, inte alls bra. Jag blir irriterad. Usch. Hoppas ni har en bättre morgon än mi! Hej!

2 kommentarer:

emma sa...

hur mår du nu? kunde du komma iväg på praktiken? krya på dig! :)

Victoria sa...

idag är jag inte så pigg, kunde gå på praktiken fre och lördag men idag fick jag inse att vara hemma;)