tisdag 11 oktober 2011

20:38

Godkväll mina damer och herrar!
Jag är pigg som en nötkärna, vet inte varför men mycket energi har jag allt:) Haha! Är kanske nervös för att praktiken börjar imorgon, känns nervöst men innerst inne är det ju kul...men jag vill göra allt rätt och bra nu när det är sista terminen, och det kommer man ju såklart inte att göra..haha, det gör man ju aldrig.

Den marinerade kycklingen med sallad till middag var riktigt god men nu är älskling hungrig igen så ikväll blir det te och skorpor runt nio/halv tio som för att lätta hungern lite, blir mys! Är ju fotboll på tv nu också, men det är jag inte så jätteintresserad av, gillar mer när det är damfotboll om jag ska vara ärlig;) Ha!

Imorgon ska jag iallafall gå upp tidigt så att jag har en hyfsat lång dag framför mig innan praktiken börjar, man vill ju inte slarva bort hela dagen på att bara sova..liks!

Inga kommentarer: