tisdag 25 oktober 2011

08:13

Nu har jag varit uppe en timme, fast det egentligen är min lediga förmiddag. Jag måste plugga till basgruppen som vi har imorgon förmiddag innan jag går till praktiken halv ett.
Hoppas på att det händer lite på praktiken ikväll, har varit väldigt lugnt de senaste passen som jag har gått vilket känns lite segt. Jag vill gärna vara igång hela tiden så att tiden går lite fortare...

Igår kväll, efter middagen, gick vi till Lauren för att se på Lost, vi håller ju på att se igenom hela serien, alla säsonger. Lauren bjöd också på fika, något sorts kanel/socker/havregryns-gojs som man strör över äppleskivor och gör i ugn och äter vaniljglass till, mums så gott det var, tack Lauren!!

Imorgon har jag ju som sagt skola med basgrupp och antagligen lite jobb med c-uppsatsen också innan jag åker hem, sen på kvällen blir det antagligen quiz på Harrys på stan med älskling och hennes vän Frida, hoppas fler vill följa med??:) Sen är jag äntligen ledig på riktigt på torsdag, wiiihooo!

Återkommer under förmiddagen med fler lite roligare inlägg och kanske lite bilder:)

Inga kommentarer: