tisdag 11 oktober 2011

17:38

Idag var jag på stan tills de öppnade klockan 10. Jag gick för att leta gummistövlar från Vagabond som jag sett på deras hemsida. Och jag hittade dem, 649 kr fattigare blev jag också:) Gick sedan till HM, köpte strumpor och fortsatte vidare till Åhlens för att köpa plastmappar till min matpärm med massa recept som jag håller på med ibland om dagarna, det är ett mysigt fix jag gillar att hålla på med:) Efter mina ärenden träffade jag Ida vid Skatteverket och hon fixade nån grej där innan vi gick vidare till Chocolat för en fika bestående av kaffe och kärleksmums. Chocolat är verkligen mitt favoritfik här i stan, mysigt, genuint, supergott kaffe och fika och trevlig personal, allt man letar efter:) På bilden nedan ser ni mitt stövel-köp, fina va? Stadsstövlar som går att ha i regn i skogen om man vill men först och främst till vardags när regnet öser ner och man inte har någonting annat att ta på sig, typ till skolan eller på stan, kanon!