onsdag 26 oktober 2011

21:58

Äntligen min lugna lediga onsdagskväll med bara bra tv-program: Bonde Söker Fru, Greys Anatomy och Body of Proof som jag ser just i detta nu. Dessa dagar är heliga för mig, jag gör ingenting med plugg, praktik eller liknande om jag verkligen inte måste. Istället sitter jag bara framför tv:n och latar mig, det är jag värd!

Beställde nyss en bok om kronprinsessan Mary, hoppas på många fina bilder i den, det är liksom det jag är ute efter, hoppas att det står mycket om mode i den, inte en massa skvaller. Synd bara att den inte fanns i en översatt version, så nu har jag alltså köpt en bok på danska, haha. Ännu mer därför hoppas jag på många bilder;)

Imorgon har jag en helt ledig dag, idag var jag visserligen ledig från praktiken men hade basgrupp och skrivande på uppsatsen i skolan i Norrköping, imorgon slipper jag åka någonstans, blir väl lite plugg men hemma i myskläder och jag kan göra annat i mellan, gillart starkt!

Inga kommentarer: