onsdag 5 oktober 2011

11:23

Idag är jag hemma och letar vetenskapliga artiklar till vårt examensarbete..det går väl sådär..men nu får jag helt enkelt försöka hitta något bra här idag.

Bea är i skolan tills klockan tolv, sen i eftermiddag ska vi nog gå en härlig höstpromenad, jag är sugen på det! Komma ut och röra på sig och få frisk härlig höstluft, det är jag sugen på. Hoppas älskling också är det!
Men först måste jag fundera på vad jag ska äta till lunch. Antingen ska jag ta en matlåda i kylen eller så måste jag gå till hemköp..Någon som har bra lätta lunchförslag till mig? Jag har nämligen svårt för att äta typ fil och macka till lunch, känns som om man äter frukost igen, gillart inte! Så lätta lunchförslag tas tacksamt emot?:)

Imorgon ska jag till min VFU plats på introduktion för nästa vecka börjar min VFU period, hoppas det blir roligt och att jag gör bra ifrån mig:) Spännande!

Inga kommentarer: