måndag 17 oktober 2011

21:25

Måndag kväll, snart är det tisdag redan. Imorgon har jag praktik kväll, det vill säga mellan 13 och 21:30. Tycker det är tidigt att börja ett när man ska "jobba" ända till halv tio. Man hinner ju inte precis göra så mycket på förmiddagen innan kvart över tolv när man måste cykla till sjukhuset..segt.Två tycker jag är en mer rimlig tid, jaja.
Sen på onsdag och torsdag har jag praktik dag, ena dagen 7 till 16 och andra dagen 8 till 17, helt okej. Det är nämligen okej med tanke på att vi sedan ska ha tre-rätters middag och bjuda in lite folk på fredag kväll vilket gör det hela mycket mysigare. Någon dag i veckan ska jag också ner på stan för att fixa lite hemligheter som jag inte kan skriva här, men jag ska även fixa lite goda drycker till tre rätters middagen och eventuellt kolla på en fin klänning som jag kanske ska köpa. På torsdag ska vi också på en lägenhetsvisning i stan, hoppas det är en fin lägenhet och att inte alltför många är intresserade av den så att vi har en liten chans att få den! Med andra ord så är detta en ganska så fullspäckad vecka. Sen har jag dessutom praktik igen lördag kväll och söndag dag. Men det ska väl ordna upp sig;) Behöver egentligen plugga och skriva CV och söka jobb också, det är mycket nu!

2 kommentarer:

emma sa...

ja det är mycket att fixa & snart är du klar! kan du fatta det? gud vad jag tjatar om det förresten! ska vi ta med oss något till på fredag?? lycka till på lägenhetsvisningen :)

Victoria sa...

haha ja snart är jag där, fattar inte! Nej ni behöver inte ta med något, kom som ni är:)