måndag 3 oktober 2011

15:47

Idag har jag haft en pluggdag hemma, letat lite artiklar och grejat med c-uppsatsen över mail..Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta itu med, men en sak som är säker är att jag måste ta itu med träningen på Medley snart, och det är väldigt snart! har inte varit där på väldigt länge så nu är det verkligen dags! Så skönt sen om några månader när jag börjar jobba och verkligen kan lägga tid på mycket träning på fritiden istället för massa tråkigt plugg, väärt!

Igår var pappa och Gunnel här och hälsade på oss, vi åt middag bestående av pastasallad och citron- och kokospaj till efterrätt som jag bakat, den var himlans god kan jag ta och säga:) Ska definitivt lagas igen:) När de hade åkt hem var klockan så mycket som halv nio på söndagskvällen, så det blev inte så mycket mer än lite tv-titt och sen gå och lägga sig..

Ikväll ska vi se klart filmen vi började kolla på i lördags, Water for elephants! Vi hyrde förövrigt två filmer till i lördags på stan, vi hade inga hemma från Lovefilm och tyckte det var tråkigt utan film, så det blev förutom Water for elephants, No strings attached med bland andra Nathalie Portman och Aston Kutcher och Blue Valentine med Michelle Williams och Ryan Gosling. Den sista har vi ännu inte sett, No strings attached var förutsägbar men bra, älskling gillade den inte men det gjorde jag:) Hittills gillar jag Water for elephants men gillar inte att man fick veta redan från början vad som ska hända på slutet osv..men men!

2 kommentarer:

emma sa...

Jag vill också komma igång med träningen, dock kan jag känna att jag ibland inte hinner med, eller så är det en ursäkt. Jag vill iallafall :)

Victoria sa...

haha ja men det låter bra:) vi får ta tag i det där:)