söndag 30 oktober 2011

11:56

Det sägs att söndagar är en vilodag. Idag är det verkligen det för mig. Jag är sjuk, igen. Brukar aldrig vara det men nu har jag varit förkyld två gånger på två månader:S vad händer liksom undrar man? Ja det är ju inte mycket att göra heller. Har varit på praktiken fredag och lördag men idag gick jag faktiskt och la mig igen, orkade helt enkelt inte och tur är nog det, för idag är jag inte pigg. Är trött och seg, varm så där som man är när man är förkyld och hes/hostig, gäll röst liksom. Tur att jag är ledig nu imorgon och tisdag också för att jobba med skolarbete, så jag hinner pigga på mig.

Älskling är just nu och spelar tennis med Lauren och jag har nyss diskat, funderar samtidigt på hur jag ska skriva uppgiften om ledarskap och organisation som ska vara inne på onsdag, svårt. Det ska bara vara typ två sidor så när jag väl skriver blir det nog inte så svårt men det är just att komma på vaad jag ska skriva och hitta 5 vetenskapliga artiklar. Dessa artiklar, grrrr!!!

Med andra ord frustration, men det känner man ju jämt över någonting med utbildningen, skönt att det snart är över!

1 kommentar:

bea sa...

och du har inte lyckats smitta mig en enda gång! moahahah