lördag 22 oktober 2011

16:28

Hej på er!
Jag skulle ha haft praktik idag men valde att vara hemma, var trött. Och tur var nog det faktiskt för nu mår jag inte så jättebra faktiskt..Jättetrött, konstig mage, magkatarr på väg?? Känns så tyvärr..men ikväll har älskling och jag bestämt att vi ska äta pizza eller kycklingrulle till middag eftersom vi lagade trerätters igår känner vi för hämtmat idag, orkar inte laga mer mat helt enkelt.

Gårdagskvällen var iallafall jättetrevlig, vi åt bruschetta till förrätt, baconlindad fläskfilé med basilika-, citron- och timjanfyllning, timjanrostad potatis och örtsås till varmrätt och kokos- och limepaj till efterrätt. Mumma! Hoppas att de som var här också tyckte det, Emma, Johanna och Lauren. Egentligen skulle Frida också ha kommit men hon var inte så pigg så det blev inte så. Vi åt förrätt och varmrätt och sen såg vi Idol och därefter blev det efterrätt. En heltrevlig kväll med andra ord!

Nu ska jag vila, läsa min fina bok som jag fick av älskling igår, och hoppas min mage blir bättre tills kycklingrullen ska intas ikväll.
Bye bye.

Inga kommentarer: