onsdag 12 oktober 2011

10:41

Nu börjar det närma sig praktiken, gillar det inte!! Det är inte för att det inte är roligt, men det bara är så att man är nervös inför första dagen, man vet inte mycket om hur allt går till och så vidare..men jag hoppas på att det lossnar litegrann efter kvällens pass.

Insåg iallafall nyss att jag kommer hinna hem till Body of Proof som ju inte börjar förrän 21:55 ikväll, missar alltså bara Bonde Söker Fru och Greys Anatomy, inte så mycket att ta igen med repriser;) Haha. Onsdagar är verkligen min tv-kväll, lite synd då att jag skulle ha praktik just ikväll. Men det är väl ingenting att klaga på antar jag. Kommer sakna älskling också när jag är borta ikväll, då är det så mysigt att komma hem sen och bara få mysa ner sig i soffan tillsammans, längtar dit!

Nu ska jag börja packa min väska och planera vad jag ska ha på mig.

Ha en härlig dag allesammans! kanske hör av mig ikväll när jag kommit hem.

Inga kommentarer: