måndag 31 oktober 2011

201:15

Är sjukt trött. Sitter och försöker komma in på biblioteket för att söka böcker till mitt arbete jag håller på och skriver nu, segt.
Vi har nyss ätit pizza, vi gick till Ryds centrum, köpte pizza på Il Piatto, jag tog kycklingpizza med sås, jättegod var den! Vi åt pizzan och sen blev vi jättemätta här hemma. Men gott vare! Vi hade köpt kakor till efterrätt men nu är det tveksamt om vi kommer att orka några kakor, känns tveksamt. De andra, eller ja, Bea och Emelie spelar tv-spel, det är därför som jag sitter här vid datorn, jag är så dålig på sånt där att jag inte tycker det är någon ide för mig att spela. Haha.
Imorgon ska jag skriva klart mitt arbete, bara plugga hela dagen, men det är rätt okej om man får göra det hemma, i myskläder och allt.
Nu ska jag göra lite humbugg hälsokur alternativmedicin för min hosta: ingefära i hett vatten med lite honung, sägs hjälpa mot rethosta som jag har, hoppas hoppas för jag är såååå trött på att hosta nu så jag blir galen!!!!

Inga kommentarer: