måndag 31 oktober 2011

13:29

Idag är jag hemma för att plugga, det är segt men väääldigt nödvändigt må jag säga. Ska fixa med en uppgift både idag och imorgon heeela långa dagen, hoppas det blir bra:) Om någon timme kommer Beas kompis Emelie hit, de ska väl spela tv-spel eller något, sen ikväll ska vi köpa pizza till middag allihopa och då kommer även Lauren, blir skoj! Är väldigt sugen på pizza, det är ju verkligen aldrig fel.

Idag gick vi ner på stan för att kolla in huset dit vi eventuellt ska flytta, om den är fin och om han som hyr lägenheten nu är seriös. Bra läger verkar det iallafall vara och fint hus. Vi får se. Efter det gick vi ner till bibblan, jag lånade en bok och sen fortsatte vi ner till resecentrum där vi tog en buss till Tornby för att handla mat på Ica Maxi, gick fort och sen var vi hemma igen vid tolv. Vi åt lite lunch och kollade på tv, städade och plockade undan lite. Så nu kommer Emelie snart, jag ska vara osocial och plugga medan de umgås, jag kommer in i gänget mer till pizzan tänkte jag;) Haha.

Så nu är det bäst jag börjar plugga, hejs!

Inga kommentarer: