torsdag 27 oktober 2011

14:25

Ja ni, nu är det alltså dags! Jag ska söka jobb! Jag fick med ens väldigt ont i magen, liksom av nervositet. Ska lilla jag börja jobba? Göra vuxengrejer hela dagarna och lägga andra människors hälsa i mina händer, svar: JA TYDLIGEN!!! Det är inte klokt ju!!

Dock fanns inte så många bra tjänster ute på Arbetsförmedlingen, iallafall inte någon som passade mig som nyutbildad sjuksköterska så bra, jag vill vara på en vårdavdelning, inte på Mammografin eller vad det nu fanns, känns inte bra såhär i början när man är väldigt ovan med mycket! Jag får helt enkelt söka jobb på avdelningar även om de inte lagt ut något på arbetsförmedlingen, då vet de ändå att jag söker jobb! Så får det bli! Dags att pilla ihop ett bra och snyggt CV, helt enkelt! Huga så läskigt!
Återkommer om detta.

Inga kommentarer: