onsdag 12 oktober 2011

08:21

Tidig morgon, och jag har varit uppe sedan klockan sju. Jag känner mig alltid lite nervös inför första dagen på praktiken så jag måste gå upp tidigt även om jag har kvällspraktik, så jag har många timmar att göra roliga saker innan jag åker till praktiken. Ska cykla iväg runt klockan 13 idag, sen slutar jag halv tio ikväll men förhoppningsvis lite tidigare, om jag har tur! Läskigt blir det iallafall att cykla hem så sent själv, tror nog att Bea får möta mig på halva vägen..Sen är jag ledig under dagen imorgon för att sedan cykla iväg till praktiken på natten för att göra nattpraktik tills fredag morgon, och då blir det antagligen ledigt fredag för mig, så får vi se sen vad som händer lördag och söndag, om det blir ledigt eller ej.

Älskling sover ju fortfarande, såklart. Inte tvingar jag upp henne så tidigt, ska inte väcka henne heller, hon får sova tills hon vaknar, ledig hela veckan som hon är och allt! Lyxigt!

Nej ni, nu ska jag fortsätta se Nyhetsmorgon, ha kvalitetstid och bara mysa!

Inga kommentarer: