måndag 17 oktober 2011

12:13

Skulle ha haft praktik idag, men jag orkar nog inte sex dagar den här veckan så jag är ledig idag och tar fem dagar den här veckan istället, får räcka! Tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag blire. Känns ändå helt okej att ha helgpraktik, någon gång måste det ju ske.

Funderar på en sak, har ett stort dilemma;) ska jag åka ner på stan och kolla på en klänning på HM idag eller ska jag vänta tills på fredag? vet inte riktigt, tufft beslut..kan ändå vara så att jag kan svänga ner på stan onsdag eller torsdag eftermiddag efter praktiken istället, ibland vill jag liksom inte att en hel dag ska försvinna på att man ränner runt på stan..haha, för det tar alltid längre tid än man räknat med att gå där...ja, vi får se..

Nu blir det iallafall snart lunch, ska äta pasta carbonara från gårdagens middag, sen blir det köttfärsås och spaghetti till middag ikväll igen, tjatigt kanske ni tänker med pasta jämt, ja kanske det, men min älsklingsbea gör så himla go köttfärssås att det inte är klokt, så den är jag alltid sugen på!
Har förresten kollat upp Judits secondhand på söder i Stockholm, dit ska vi gå när vi är i Stockholm helgen i november har jag bestämt, jiihaa!! Verkar som om det är lite dyrt där men det tycker jag bara tyder på att de har grejer med bra kvalité! Ska nu spara mina pengar så att jag kan inhandla en riktigt fin väska eller liknande där, lääängtar!

Inga kommentarer: