måndag 17 oktober 2011

17:57

Som ni ser har jag ny design på min bloggbakgrund, vad tycker ni? Det var Bea som hittade bakgrunden på någon internetsida och tyckte att den skulle passa mig, det tyckte jag med, skoj! Roligt med lite förändring.

Idag har vi varit på promenad, jag har läst DV och bakat dinkelfrallor. Tyvärr blev frallorna inte så jättebra, degen var jättekletig och ville inte bli okletig, hur mycket mjöl jag än hade i. Men de fick helt enkelt vara lite kletiga bröd som jag formade och lade på plåten, de blev sedan till min stora förtjusning okletiga och goda efter ett besök i ugnen. Vi tog därför varsin nybakad med ost och smör och ett litet glas juice till för någon timme sen, mums. Nu gör älskling köttfärssås som ska få stå och puttra på ett tag, godast blir den då. Sen blir det nog sen middag, gör ju inget.

Håller förövrigt på att skriva önskelista till jul/födelsedag/examen, även om de två sistnämnda ligger långt bort så är det bäst att ha en lista för allt. Det blir mycket böcker: Fashionista av Martina Bonnier, FASHION av ja, någon, nya boken av Sofi Fahrman: Elsas hemlighet och en annan modebok om Coco Chanel. Har verkligen blivit inne i det här med kläder och mode, lite besatt, skoj!

3 kommentarer:

emma sa...

ja det var en fin bakgrund! snyggt! du måste skicka/ge mig & simon en egen lista på vad vi skulle kunna köpa till dig i examenspresent, så inte någon annan köper samma.. :P

Victoria sa...

haha ni behöver inte köpa något:) däremot tänkte jag ha något "event" efter min examen och bjuda in lite folk på vin och gottigheter:)

emma sa...

klart vi kommer köpa något! så du kan lika gärna önska dig något ;)