måndag 31 oktober 2011

16:26

Nu har Emelie kommit hit, hon och Bea spelar tv-spel och jag är duktig och sitter här i köket och pluggar. Har hittat en hel del vettiga artiklar faktiskt. Känns skönt. Tror att jag kommer att gå i hamn med detta arbete vilket känns skönt.

Lite av min motivation till att plugga står nog i att jag vet att vi senare ska äta pizza, det känns väldigt bra. Jag ska nog ta en kycklingpizza, det låter väääldigt väldigt gott. Kyckling, sås, pepperoni och lök är det på den pizzan jag kollat upp, mums! Men ska nog ta bort lök, finns det liksom nååågon som gillar lök på pizza? det är ju bara massor och stora äckliga bitar, uuäääk!

Nu ska jag göra ett nytt inlägg och lägga in en bild på Mary, känner det är dags för lite kungligt Mary mode, glans och lyx liksom!

Inga kommentarer: