torsdag 27 oktober 2011

09:20

Idag är jag ledig. Eller iallafall så kan jag plugga hemma. Det ska jag göra, skriva på ledarskapsuppgiften och litegrann på c-uppsatsen:) Sen är det även dags för något mindre roligt, betala alla räkningat, uschan i mig så tråkigt när så mycket pengar försvinner.

Sen blir det till att spara til vår Stockholmsresa den 25:e november. Då ska det shoppas, förhoppningsvis speciellt på Judiths secondhand. Den populära butiken i Stockholm som har mycket fina vintage grejer och väldigt populär, lite dyrare priser men god kvalité! Jag hoppas på att hitta handväskor, clutcher och kanske någon fin plånbok, skoj! Vi får se vad jag hittar! Vi ska även bo på hotell, Scandic Park eller liknande, såg fint ut och låg någonstans på Östermalm, hyfsat billigt, Scandic är bra på det sättet, och vi tog just Scandic för att de ofta har så goda frukostbufféer. Mums!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, plugga lite och sen ta en promenad, man pluggar bättre när man varit ute på promenad tycker jag:) Älskling ska till skolan så något måste jag ju hitta på!

Inga kommentarer: