tisdag 18 oktober 2011

10:06

Usch vilket väder det är idag, det blir man ju inte pigg av direkt..Regnet och rusket betyder även att jag måste gå till Gamla Linköping och ta bussen därifrån till sjukhuset och praktiken..suck. Det betyder i sin tur att jag måste gå hem från Gamla Linköping ikväll, dit bussen kommer från sjukhuset när jag slutar..Bea får komma och möta mig, jag är inte direkt någon som vill gå själv i mörkret..men vem vill det? Sen när jag väl är hemma är det väl dags att lägga sig direkt, ska ju upp vid kvart över sex imorgon bitti igen, börjar iallafal 8 istället för kvart i sju, lite sovmorgon. "Jobbar" då dock ända till klockan 17 istället när man börjar senare, segt. Då är man liksom inte hemma förrän halv sex/sex, det är lite ovanligt för oss som jobbar i vården;) Höhö!

Nu ska jag fortsätta lata mig, inte så länge kvar för att sedan är det dags att äta lunch och fixa det sista, kan det bli så att jag får använda mina nya stövlar från Vagabond för första gången idag, regn som det är.

Inga kommentarer: