tisdag 1 november 2011

08:38

Sitter och lyssnar på Rix FM, Sofi Fahrman är gäst, därför jag lyssnar. Apropå Sofi Fahrman lär jag få Sofis Mode på posten idag, i butik imorgon och man får ju alltid en dag innan som prenumerant, det gillar jag:) Hoppas även på att få en avi idag för att hämta min kuvertväska som jag köpt på nätet, vintage. Sen kommer även, mycket post idag, film från lovefilm, bestående av Mad men, disc 1 och 2 på säsong 1. Nu ska vi se om den serien är något att ha, hoppas hoppas:)

Idag ska jag plugga hemma, skriva en ledarskap och organisationsuppgift som jag skrev om igår, hoppas det går smidigt. Det blir dock paus för elvafika med kaffe och kakor från igår, vi orkade inte med så mycket kakor igår efter pizza liksom. Brago choklad och oreos köpte vi, mums. Sen blir det även paus för lunch som ska bestå i pizza från gårdagen, orkar aldrig äta upp. Det blir med andra ord en lyxig dag för att vara tisdag, men jag är så fruktansvärt hostig och sjuk att jag f'nimig är värd det, haha. Som tur är är jag hostfri och får sova under nätterna, gött. Men sen är det desto värre morgon och kväll, och mitt på dagen....

Inga kommentarer: