tisdag 15 november 2011

14:35

I lördags var vi, som ni vet, i Norrköping och närmare bestämt i den lilla lilla stadsdelen Knäppingsborg. Jag och Bea har aldrig förstått vad hennes föräldrar tycker är så bra med just Knäppingsborg, för när vi gick förbi där fanns bara någon fiskaffär och något litet fik typ. Men så var det ju inte alls och nu är jag lika kär i Knäppinget som alla de andra. Med Bea vet jag inte...Iallafall, det fanns flera mysiga affärer där, en inredningsbutik, Lexington, en klädbutik där de sålde lite blandade märken, de hade lite från Rodebjer, Dagmar och så vidare:) Sen hade de även en annan butik som hette Bomans butik, där hade de också några olika märken, bland annat Filippa K. Både jag och Beas syster Therese köpte där. Jag handlade en fin vit blus från just Filippa K och Therese köpte en blå tröja med lite volang på, också från Filippa K, jättefina var de och här på bilden nedan ser ni min nya blus:) Som sagt, jag är kär i Knäppingsborg och kommer verkligen passa på att gå dit någon dag när jag ändå är i Norrköping i skolan. Väldigt trevlig personal på Bomans butik, också:)

Inga kommentarer: