tisdag 15 november 2011

18:05

Sitter med Beas dator i sängen. Hon ligger bredvid och halvsover, hon har nog haft en riktigt lång dag, praktik mellan 8 och fyra idag. Vi ska snart göra middag, en enkel kycklinggryta med matgrädde, lite kryddor och ajvar som man blandar ner grillad färdig kyckling i och det har vi kvar från att vi köpte en hel grillad kyckling tills igår kväll då vi åt kycklingsallad. Och förresten, gud såå gott det är med kycklingsallad. Skulle kunna äta det hur ofta som helst!! Men som sagt, kycklinggryta ikväll, jag äter tagiatelle till men älskling ville hellre ha ris, så kan det vara ibland. Usch idag har jag inte pluggat mycket, måste gå upp tidigt imorgon så jag hinner med lite innan KUA praktiken börjar klockan 14. Sist dagen där, förutom fredag men då har vi inte praktik, bara två timmar seminarie där, om något viktigt ämne vi valt. Såå tråkigt att det är sista praktiken där, för det är mycket roligare där än på LAH där min ordinarie praktik är, så segt på den, där på KUA fick man verkligen "jobba" själv och göra massa bra saker:) man lär sig hur mycket som helst och har också huuur kul som helst! Hade lätt kunnat vara där istället för andra praktiken resten av terminen. Men men.
Ikväll ska jag iallafall plugga nu efter maten, se lite tv och dricka kaffe, ha det mysigt helt enkelt. Men nu ska jag väcka älskling. Min mage kurrar!!!

Inga kommentarer: