söndag 6 november 2011

18:56

Stroganoffen står och småputtrar, tyvärr som i vanlig ordning när jag kryddar så blir det lite väl för salt, och det är synd om älskling som inte gillar det lika mycket som jag. Men hon får göra grejen nästa gång så får vi turas om, eftersom att vi gillar olika slags smak på strofanoffen, man kan ju inte tycka lika om allt, hehe.

När vi äter ska vi se reprisen av Ensam mamma söker som vi inte såg i måndags. Det blir skoj! Sen är det Gustavsson 3 trappor kl 20 och efter det ska jag se antingen Sex and the City eller Mad men, eller kanske lite både och? Jag har ju SATC boxen och vi har nu hemma delar av Mad men säsong 1 som vi lånat från Lovefilm, men älskling tyckte inte det var så bra så jag får fortsätta kolla själv. Mm, kommer njuta av min tv-kväll med godis innan det blir måndag igen, suck:(

Inga kommentarer: