torsdag 3 november 2011

08:31

Är hemma idag också. Måste bli frisk tills jag ska börja på min KUA placering imorgon. Det är sådan där klinisk utbildningsavdelning när ssk, läk, arbetsterapeut och sjukgymnaststudenter jobbar ihop för att sköta det stora hela på avdelningen medan handledare i stort sett mest tittar på, skoj liksom! Har hört att det är det roligaste på hela utbildningen så är jag positivt inställd:)
Idag ska jag fortsätta plugga på en skriftliga tentan som vi har näst-nästa vecka, börja läsa på saker man läste för länge sedan. Kan vara bra också, se om man kommer ihåg mycket och nu är värd sin examen, ska bli skoj att testa sig själv liksom.
Men jag kan inte bara plugga idag, måste även ut och röra på mig, en promenad blire allt!

Var beredd på att vara ledig kvällar och bara praktisera dag hela helgen men nu ser det ut som det blir fredagskväll på KUA imorgon så älskling och jag firar ikväll fredag istället för imorgon, precis som förra helgen. Detta betyder att vi ikväll ska äta tacos och mysa. Se Robinson och ha det gött!

Inga kommentarer: