torsdag 3 november 2011

08:56

Jag vill hitta på något roligt idag, vill ha lite glam och damm i min vardag, haha. Damm får jag så det räcker genom att det är dags att dammsuga här hemma, men glam då? Några förslag?? Åka ner på stan för att shoppa kan jag ju inte när jag sjukanmält mig på praktiken på grund av att jag hostar en del. Men det är ju bara för att inte smitta patienterna, annars, skolan hade jag ju gått till för hosta kan ju hålla i sig ett tag. Men som sagt, har man sjukanmält sig är det obehagligt att gå ut och gå annat än till Hemköp här i byggden, någon kan ju se en..haha. Jag vill åka till Presstop och köpa roliga tidningar med massa fina kläder i, dricka kaffe på stan, göra mysiga lite glammiga och roliga saker, istället sitter jag här hemma med träningsvärk i magen för att jag har hostat så mycket, skooj! Icke det.

Undrar ni också vad den där nya tjejen gör i NyMo istället för Jenny Strömstedt?? Ja jag med!
Alltså, tips för en glammigare dag, tack:)

Inga kommentarer: