torsdag 10 november 2011

09:49

Godmorgon mina vänner!
Torsdagen har kommit till oss, en solig torsdag också, känns bra:) Igår hade jag vanlig praktik och ikväll ska jag tillbaka till KUA igen, plus dagpass imorgon, sen är det fredagskvällsmys, äntligen:) Idol och god lasagne ska vi laga! Sen på lördag blir det en tripp till Norrköping: fika, gå på Norrköpings auktionsverk där vi ska hämta tavlan vi köpt där och kanske även äta lunch innan vi åker hem till Linkan igen, allt med Beas föräldrar, hennes syster Therese och Thereses kille Stoffe, blir jättemysigt! Ledig lördag med andra ord! Men helt ledigt blir det ju inte såklart, jag har tenta nästa fredag och den måste det pluggas på nu den här veckan och nästa, inte för att jag vet på vad jag ska plugga men det visar sig väl...idag ska jag iallafall läsa på om lite olika rutiner vid olika omvårdnadsmoment, saker man lär sig i början men sen inte helt går efter eftersom man hittar sitt eget sätt att t.ex. ta prover och så, men det ska man ju kunna på en tenta så det är bara att duktigt ta fram sina gamla dammiga böcker och börja läsa. Nu ska jag nog väcka älskling, tycker hon får vakna nu. Puss.

Inga kommentarer: