onsdag 16 november 2011

09:16

Godmorgon! Idag hade jag tänkt gå upp runt halv åtta eller liknande, men vaknad kvart i åtta av att älskling var sen till praktiken och precis skulle åka, jag gick upp vid åtta och gjorde frukost. Åt frukost och läste tidningen (DN) och såg på Nyhetsmorgon. Ser fortfarande på Nyhetsmorgon, men nu är jag nyduschad och har gjort lite av det jag ska innan jag börjar praktiken kl 14. Sista kvällen på KUA som sagt.

Innan det ska jag hinna plugga, får sen fortsätta med plugget ikväll när jag kommer hem och imorgon förmiddag/eftermiddag..Har bara seminarie 13-15 imorgon, så det blir ganska mycket tid till plugg. Hade tänkt att jag skulle hinna gå och träna lite imorgon men känner att plugget går före, har mer tid nästa vecka för motion:)

Annars händer det inte så mycket idag, funderar på om det är en gummistövel-dag, idag? Ser regnigt och blött ute, kanske tar mina fina stadsstövlar till praktiken sen:)

Inga kommentarer: