söndag 13 november 2011

11:00

Kände att det var dags att uppdatera er lite här:) Det är redan söndag och helgen har verkligen sprungit iväg. Jag gick av mitt KUA pass halv fyra i fredags och går på ett nytt idag kl 14 till 21:30 ikväll för att sedan komma tillbaka dit imorgon bitti igen klockan sju till fyra. Sen är jag förhoppningsvis ledig på tisdag för att plugga inför NKSE tentan på fredag. Ska bli sååå skönt med en helt ledig dag även om det innebär mycket plugg så får jag iallafall vara hemma, det är mysigt.
Igår var vi i Norrköping där vi träffade Beas föräldrar, hennes syster och systerns kille Stoffe. Vi fikade först i Knäppingsborg, jättegott kaffe och croissant tog jag:) Sen gick vi i en butik där de hade bland annat Filippa K kläder, jag köpte en jättefin vit blus därifrån som jag är jätteglad över:) Vi åkte sedan vidare till Auktionsverket där vi kollade på allt fint, jag och älskling hittade ett jättefint skrivbord från Svenskt Tenn som vi ska lägga ett bud på när det är dags för den auktionen, hoppas vi vinner det:) Vi hämtade även en tavla där som vi redan vunnit på en webbauktion, tavlan var större än vi trodde och jättefin! Ska vi hänga upp sen när vi får hit den:) Till sist denna mysiga lördag åkte vi tillbaka in till stan för att äta lunch och det blev pizza på Pappa Grappa, stenugnsbakade jättegod pizzor åt vi, eller jag och älskling delade eftersom vi sen skulle äta middag hemma. Väl hemma blev det en kväll med fiskgrytemiddag, Så mycket bättre och mys:)

Inga kommentarer: