torsdag 3 november 2011

16:41

Idag har jag bara varit hemma och vilat, som ni vet. Jag har sett typ åtta avsnitt av Sex and the Cit sammanlagt, diskat lite, gjort lunch, handlat middagen till ikväll och suttit så lite som möjligt vid den här burken. Eller inte vid den här burken precis, det här är älsklings burk, hon har ju Mac nu och jag lånar den så fort jag får chansen, man vill ju inte missa det. Min dator är nuförtiden ingenting jämfört med den här godingen. Älskling är förstås också snäll och lånar ut den ofta till mig. Det gillas! Men iallafall, ibland är man inte så sugen på att sitta vid datorn och så var det för mig idag. Ibland är det inte kul alls.
Snart ska jag se Greys Anatomy, de visar säsong 5 i repris, passa på att kolla när man är sjuk är ju mottot för bra vardagstv! Sen ska vi laga tacos, ska bli såå gott, och som tur är blir det ingen läsk, nej nej, nyttiga ska vi vara här! Tacos är ju ändå så gott! Men det är en bra stund kvar till det, vi gillar att äta lite senare. Mysigare. Så slipper man bli hungrig en gång till innan man lägger sig för att sova.
Nu ska jag skriva upp lite saker jag önskar mig till julklapp/examenspresent på min lista.
Puss

Inga kommentarer: