onsdag 23 november 2011

11:02

Godmorgon, tänkte jag skriva. Men inte riktigt. Mer god förmiddag.
Skulle varit på basgrupp idag men känner att jag måste vara hemma och förbereda mig inför tentan jag har imorgon, den praktiska, skriva klart en opponering på en annans arbete och sen fixa lite smågrejs med vår c-uppsats. Så det är fullt upp så att säga! Plus att min mage inte mådde helt bra idag, jobbigt men sant, då vill man helst bara vara hemma...

Imorgon har jag alltså praktiskt tenta till klockan 12, sen slutar jag. Då blir det hem, packa och greja inför att vi åker till Nyköping vid tretiden härifrån link.
Ååh så kul det ska bli att åka till Stockholm, äta gott, fika på mysiga fik, hotellfrukost, spelning med Ben Howard, träffa pappa och Gunnel för att äta fredagsmiddag på restaurang, gå i massa affärer, en helt perfekt helg:) Och jag får vara ledig en hel helg, vet inte när det hände senast;) Skönt! Så nu är det nog bäst att jag gör mig förtjänt av det känner jag. Pluggar det sista innan jag tar helg.

Inga kommentarer: