måndag 7 november 2011

08:16

Godmorgon på er! Måndagen är åter här, den är här ofta tycker jag, och är det inte måndag så är det fredag, de dagarna återkommer helt enkelt mer ofta än andra, haha. Ikväll ska jag på praktiken, 14-21:30. Inte lika lång tid som på vanliga praktiken där man börjar redan kl 13 när man går kväll, lite väl tidigt tycker jag.
Nåja, det kommer med andra ord inte att hända så mycket mer än det idag. Kommer hem runt kl 22 ikväll och då är det verkligen dags att gå och lägga sig för sen har jag dagpraktik imorgon, 6:45 till 15:45. Det är jobbigt, komma hem så sent och så måste man lägga sig direkt, det är svårt att somna då när man vet att man måste upp snart igen. Men men.

Först ska jag ha en lugn och skön förmiddag här hemma, vila och se lite Sex and the City och umgås med älskling, stackaren fick jättelite sömn i natt på grund av att jag hostade så mycket (hostan har lättat på dagarna men nätterna är fortfarande jobbiga) så hon är hemma idag från praktiken för att hon är så trött, usch jag känner mig elak! Men nu ska jag ta en paus från Nyhetsmorgon, komma tillbaka om en stund, nyduschad och fräsch. Puss på er!

Inga kommentarer: