torsdag 17 november 2011

20:23

Pluggar till tentan imorgon, men jag pluggar inte så mycket. Vet inte riktigt vad jag ska läsa på. Det känns som om det kan komma vad som helst av allt man har läst under sina tre år på sjuksköterskeprogrammet. Känns även som om man borde kunna tentan redan innan eftersom om man ju redan har läst allt, haft massa praktik och tränat in sig på allt. Jaja, det går nog bra.

Imorgon efter tentan ska jag bara vila och göra ingenting. Ha en skön fredagseftermiddag, dricka te, mysa, läsa DV och ha det allmänt gott. Det är inte ofta det händer på sjuksköterskeprogrammet ska jag säga. Det roliga är också att det är enda gången man verkligen kan lata sig så, och göra ingenting, samma dag och dagen efter tenta. Lovely! Vad ska ni hitta på er fredagskväll? Efter mitt temys med tidningar blir det till att laga långkok, lammcurrygryta på innerlår som vi fått av Beas föräldrar. Alltså, köttet har vi fått, grytan gör vi själva. Guud så god den är! Och så lite kaffe och Idol på det med älskling innan det blir lördag med ett besök på stan och fikatime, också med älskling:)

3 kommentarer:

emma sa...

jag och simon skall ha praktik :P lycka till imorgon!!!!!!!!!!!!! :)

emma sa...

hur gick tentan?? :)

Victoria sa...

Det gick både bra och dåligt;) haha förhoppningsvis godkänt men det var nog på håret!