lördag 5 november 2011

16:12

Jag åkte till stan, kände mig dock inte speciellt pigg så det blev ingen lång runda. Hostan ligger i, så att säga, skapar kli i min hals. Köpte iallafall lite saker: gröna läderhandskar på Åhlens, har verkligen börjat älska fina handskar i massa olika färger, min last för tillfället! Hårspray Björn Axén (måste testa en ny sort), Batiste torrschampoo som var slut i badrumskåpet, och nej jag har det inte för att styla håret, alla som av någon konstig anledning tror det, min lugg blir lätt smutsig när resten av håret fortfarande är rent så då är torrschampoo perfekt istället för att behöva tvätta håret för ofta, inte bra vet ni! och till sist gick jag till Presstop, de har ofta modetidningar som Vogue och liknande till extrapris 39 kr och idag fanns till min stora förtjusning Marie Claire (UK) till det förmånliga priset så den slank också med mig hem innan jag tog bussen tillbaka. Nu bakar jag bröd, fullkornsbröd med dinkel, typ frallor, gott och nyttigt, mums ska det bli. Ikväll ska vi äta hemgjord pizza med kyckling och fetaost på och se på Så mycket bättre, Evas kväll ikväll, kan inte bli annat än gudomligt, Eva är så mysig.

Inga kommentarer: