fredag 4 november 2011

09:27

Godmorgon allihopa!
Jag är ingen pigg prick den här veckan, det är sanslöst dåligt. Usch! Men vad gör man när man är förkyld? Jo man vilar..det är så enkelt det är. Det är inte mycket att göra åt. Det lutar nämligen åt att jag är hemma och vilar idag med, läsa tidningar och verkligen känna att jag är fit for fight imorgon bitti för att gå till praktiken, KUA, den där utbildningsavdelningen. Ska faktiskt bli riktigt skoj att jobba med bara studenter, tillsammans komma överrens om beslut som sak tas med olika patienter och så vidare.

Idag kanske jag iallafall ska ta mig ut någonting, en promenad eller så..kanske köpa någon rolig tidning, ja vi får se.
Älskling sover fortfarande och det tycker jag hon ska få fortsätta göra. Sovmorgon, den första på hela veckan, den behöver hon nog. Jag får roa mig själv, har hittills roat mig med två avsnitt Sex and the City, frukost och läst DN medan jag tittat lite på Nyhetsmorgon, Jenny och Steffo är tillbaka, de är så mysiga, de bästa på hela NyMo.

Inga kommentarer: