torsdag 17 november 2011

09:05

Godmorgon alla glada:)
Jag var trött imorse, skulle ha gått upp vid sju men gick istället inte upp förrän tjugo i åtta. Ibland är man trött, helt enkelt.
Idag har jag seminarie två timmar på sjukhuset, vi ska prata lite om autonomiprincipen, integritet och sånt. Blir nog bra. Vår grupp har väl inte förberett sig så mycket men det känns rätt okej ändå när man vet att man inte är själv som ska prata.
Innan jag åker dit ska jag hinna tentaplugga lite och sen blir det tentaplugg igen vid tre när jag kommer hem. Vet att jag är sent ute då tentan är imorgon men så är det när man har mycket i skolan på en gång....man kan inte alltid plugga när man behöver det. Men det känns ändå okej när man vet att man snart ska sluta plugga;)

Funderar förövrigt på att inviga min nya Filippa K blus idag, kan bli fint!

Inga kommentarer: