tisdag 15 november 2011

21:00

Är verkligen på blogghumör idag, hoppas att det är någon som läser. Det är konstigt, brukar annars nästan alltid tycka praktiken är lite jobbig, inte för att den egentligen är tråkig men för att man typ har ångest för man har sådan press på sig att prestera hela tiden..men inför KUA praktiken imorgon känns det bara som om jag vill gå dit och att det ska bli roligt:) Det är ju därför det är så synd att jag snart ska tillbaka till min vanliga praktik..snälla låt mig vara kvar där det är roligt och där jag får göra mycket roliga saker:) Haha.

Ja typ så känner jag idag. Just nu sitter jag och kollar på en film som precis har börjat. Någon romantisk komedi, hoppas den är rolig! Nu fick jag iallafall kopp kaffe av älskling, gott! Är tydligen inte som andra och kan dricka kaffe även sent på kvällen och kan ändå sova sen, skönt!

Inga kommentarer: