tisdag 22 november 2011

09:19

Godmorgon alla själar!
Idag är det mittbedömning för mig på praktiken och på torsdag har jag min sista tenta på universitetet, en praktisk som jag är jättenervös över, men det sa nog gå bra! Haha! Med andra ord en ganska så nervös och händelserik vecka, men imorgon blir det basgrupp och lite jobb med uppsatsen, känns skönt med ett litet break från all praktik. Ska även hinna med en runda på stan med älskling, packa innan vi åker till Nyköping på torsdag. Vi ska till Nyköping på torsdag efter som om vi ska till Stockholm på fredag förmiddag och inte vill behöva åka så himla tidigt, då är det närmare från Nyköping. Så vi åker från Beas föräldrar fredag morgon, sover där en natt, gratis mat är ju aldrig fel:)

Men idag har jag alltså praktik med mittbedömning, ska börja klockan 13 och ska innan det hinna plugga lite till basgruppen samt börja med en uppgift med återkoppling på en annan students arbete, typ ledarskap har vi skrivit om. Mycket som ska hinnas med nu känner jag;) Men men, det går väl! Nu ska jag börja med att hoppa in i duschen och göra mig fin för dagen. Hej hopp!

1 kommentar:

emma sa...

hoppas att allt går fint! :)