tisdag 23 augusti 2011

08:14

Tidigt bloggande minsann:) Men jag och älskling var uppe med tuppen redan klockan sju. Vi åt frukost och såg ett avsnitt Vänner. Nu duschar hon och ska snart iväg och klippa sig, och jag sitter här i soffan och degar. Ska börja plugga snart. Mitt mobila bredband (det gamla) gick ut idag så jag får sitta vid Beas dator och kan tyvärr inte lägga upp några prinsess-bilder idag eftersom de är på min dator. Hoppas på att mitt nya bredband från 3 kommer imorgon så jag slipper vara utan det mer.

Idag är det tisdag och på onsdag är det dags för min tenta så då förstår ni att det idag blir mycket plugg, men vädret är väldigt fint så en promenad i solen får det allt bli innan dagen är slut. Ska bli riktigt skönt, det värsta som finns ju att sitta inne en hel dag när solen skiner, det gör ont i mitt hjärta då!

Ska även försöka hinna med att läsa lite rolig lektyr idag, trots allt plugg. Kanske lite Sofis Mode, lite Damernas Värld eller kanske till och med min fina nya bok Kungligt Snygg av Ebba von Sydow. (Måste ju göra lite reklam för den) Haha!

Inga kommentarer: