tisdag 16 augusti 2011

12:04

Jahaa ni, tisdag i alla ära. Inte mycket händer idag, jag pluggar till min tenta i läkemedelsräkning som jag har imorgon eftermiddag, 14-16. Är så jädra glad över att det inte är 8-10 på morgonen. Så tillsammans med plugg, tidningsläsning och senare idag en powerwalk så är detta en ganska så lugn och skön dag. Fint väder är det också, är inte det helt otroligt egentligen?? Trodde nog att det bra vädret var borta för den här säsongen...
Jaja, den som lever får se!

Bea har iallafall bestämt sig för att följa med mig ut på powerwalk sen, det är bra tycker jag:) det är såå tråkigt att gå själv, faktiskt. Snart drar nog träningen på Medley igång igen iallafall och det känns skönt och nyttigt, det har inte blivit många besök där i sommar, man är liksom inte speciellt sugen när vädret är varmt och det finns annat som lockar, som att få vara ledig mellan sina arbetspass. Men nu är jobbet slut och jag är ledig till och med 29:e augusti då skolan drar igång igen. Men redan nästa vecka har jag en tenta till i sår och sårläkningskursen, håll tummarna för mig att den går bra!


Inga kommentarer: