fredag 19 augusti 2011

18:50

Hur har jag kunnat missa Ebba von Sydows blogg? Herregud där finns ju alla roliga inlägg om kungafamiljen och prinsar och prinsessor som jag älskar att läsa om!!! Snodde även den här bilden från Ebbas blogg som du hittar på den här sidan: http://blogg.svt.se/ebba/ )länk grejen här i bloggen funkar inte så bra just nu så ni får hela sidan upplagd såhär, kika in där om ni är lika prinsess galna som jag, vilket jag kanske inte tror men jag måste ju dela med mig av mina godbitar!
Bilden föreställer hur som helst kronprinsessan Mary, som ni säkert lärt er känna igen nu tack vare mig. Hon är alltid med på Modeveckan i Köpenhamn som beskyddare och bär ofta själv dansk design så den här bilden är från just modeveckan, vilket år vet jag dock inte, kan vara 2010? Nåja, fina kläder har hon såklart igen, som alltid vilket var syftet med att lägga upp bilden såklart:) Riktigt snyggt med detta tyg och skärpet i midjan är som pricken över i:)

Läste förresten nyss i Sofis Mode att grönt är stort som färg i höst, och jag som satsar på att investera i en grön kofta från InWear och en grön stickad tröja från Gant tycker det är kanon! Nåja, läste alltså vidare att grönt är snyggt att matcha med orange detaljer, det ska jag lätt prova till mina gröna skönheter, vad tror ni? Jag tycker det låter riktigt snyggt, kanske ett armband i orange eller med orange detaljer kan passa till mina tröjor??

Inga kommentarer: