lördag 20 augusti 2011

20:01

Lagar köttfärsås och spaghetti tills frugan kommer hem om en halvtimme ungefär. Hoppas det blir gott, jag är iallafall väldigt hungrig. Det blir man verkligen när man äter såhär sent. Men jag gillar att liksom ha lagat allt själv och ha maten klar till henne när hon kommer hem, det är liksom en del utav alla de där miljoner delarna som står för kärlek, tycker jag.

Idag har jag pluggat och skrivit, kopierat och klistrat till lite dokument om trycksår bland annat, ska kunna det till tentan nästa vecka, så jag skrev massa som Bea kunde skriva ut åt mig sen på jobbet, haha. Så ikväll blir det nog faktiskt lite mer plugg fast det är lördag, det känns bättre om man har varit väldigt duktig när man går och lägger sig sen tycker jag:)

Imorgon blir det nog också mycket plugg men ut och röra på sig måste man alltid så en skogspromenad som idag vore ju inte helt fel, tror också att jag ska åka ner till gymet någon dag, har inte varit där på länge och nu är jag sugen, kan vara ett skönt avbrott i plugghysterin....

2 kommentarer:

bea sa...

tack för maten!

Victoria sa...

varsegod min sköna böna!