fredag 19 augusti 2011

14:46

Jaha ni, idag är det fredag. En väldigt regnig sådan. Jag och frugan åkte ner till stan runt elva tiden och då var det inget regn i sikte men snacka om att det öste ner när vi cyklade hem. Usch, kändes som en andra dusch den här dagen. På stan gick Bea till JC för att få sina nya jeans upplagda medan jag inte köpte något speciellt, vi köpte bara ett paraply tillsammans. Ni vet ett sådan där skönt stort paraply och inte något sådant där litet fjuttigt som går sönder efter typ två regndagar..
Sen köpte vi godis på videobutiken och handlade några saker till gårdagens middag innan vi cyklade hem i ösregnet..

Nu sitter jag inne och myser, som tur är. Tänker inte gå ut mer idag, älskling var dock tvungen att åka till jobbet nyss, jobba till halv nio. Tycker synd om henne som fick ge sig ut i regnet igen. Själv ska jag plugga som en tok resten av dagen, är faktiskt glad nu att jag gick upp klockan sju imorse och pluggade lite då, så jag inte har allt kvar nu såhär på eftermiddagen.

Hittade btw jääättteeesnygga skor på stan, från Vagabond. Svarta typ kängliknande skor (fast med ganska kort skaft) med liten klack i skinn och plusset i kanten var det randiga tyget på insidan av skorna, i svart och brunt. Såå snygga! Kunde tyvärr inte lägga upp bilden på dem från hemsidan men det är kanske bra, så inte alla andra hinner före och köpa, så snygga var de! Ska köpa dem så fort jag får lönen:)

Inga kommentarer: